omakohtainen kertomus peliriippuvuudesta,sekä sen

Uusi Oma Blogi -sivusto

moi.paras apu pelaamisen lopettamiseen!

on 12.11.2014

semmosen sanonnan kuulee usein sanottavan että kerran peluri on aina peluri,sama alko ja huume hommissa.tietyllä tapaa se on totta.jos on joskus ollut koukussa ja pääsee eroon niin on parempi ettei ikinä enää lähe leikkimään sillä 1 kaljalla,kolikolla tai pillerillä, koska lukuista kerrat riippuvuus jää päälle samantien ja huomaa olevansa taas täysin voimaton.

oon kokeillu elämän aikana läpi melkein kaikki avut,vertaistukityhmät ynms. nuista saa kyllä apua ja vertaistuki on yks parhaista avuista mitä oon kokenu.12 askeleista en oo koskaan perustanu,mut siitä tykkään eniten ku saa keskustella ja kertoa omat mietteet ja kuulla muitten mietteet/ tarinat.

okei,nyt sitten se paras apu. kun tekee uskon ratkaisun ja siten saa OIKEAN yhteyden meidän jumalaan,taivaan isään ja hänen poikaansa jeesukseen kristukseen.niin sitä kautta tulee semmosta apua että okasat pois alta. jumala on vapauttanut minut peliriippuvuudesta,ei ole mitään himoa pelata, ja kun vain muistaa että ylpeys käy lankeemuksen edellä, niin on hyvillä vesillä.jeesus antaa elämään viisautta ja ymmärrystä moniin ongelmiimme,jeesus on tie totuus ja elämä.

oikeasti mä haluan auttaa, kertoa teille totuuden, jos siellä on riippuvaisia ihmisiä.ottakaa jeesus vastaan niin saatte elämän ja pelastutte. pelastus on tarkoitettu kaikille,ei ole pakko olla mitään riippuvuutta. kaikki ihmiset ovat vailla jumalan kirkkautta ja kaikki ovat syntiä tehneet.tarvitsemme jeesuksen elämäämme pesemään meidän synti taakkamme puhtaaksi.sitten olemme vasta kelvollisia pääsemään taivaaseen jumalan luo. nämä kaikki asiat sitä paistsi lukee raamatussa,jos sanoo uskovansa jumalaan,niin tulisi myös uskoa koko raamattuun,eiks niin????kyllä.amen

tässä pari videoa uskon asioista 🙂 herra kirkastakoon nämä uskonasiat sinulle, jeesus rakastaa sinua valtavasti ja haluaa että sinä otat hänet vastaan henkilökohtaisena vapahtajana.rakas taivaan isä kiitos että sinä vaikutat ja annat voiman tulla uskoon. usko on lahja jumalalta,uskoon ei voi ketään ns käännyttää,siinä ei ole voimaa. jumala vetää ihmistä puoleensa ja  antaa voiman tulla uskoon 🙂 ole siunattu jeesuksen nimessä ystävä rakas,koskaan ei ole myöhäistä, jumala ei katso henkilöön. 🙂 amen

 


Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

78 − 75 =