omakohtainen kertomus peliriippuvuudesta,sekä sen

Uusi Oma Blogi -sivusto

peliriippuvuus!!! jaan parhaan avun ja tietämyksen :)

on 26.11.2014

moi kaikille.tässä vähän kuulumisia.en oo laskenu kauanko oon ollu pelaamatta, mutta varmasti jo yli kuukauden päivät. tiiättekö kaikki jotka te kärsitte peliongelmasta.mun mielestä sillä ei oikeastaan oo niin suurta merkitystä kaunko on ollu pelaamatta ja laskea pelaamattomia päiviä.alkuun se tietty voi olla hyvinkin kannustavaa ja ihan hyväkin juttu. oon miettiny ja tutkinu että monesti ku lopetttaa pelaamisen niin haluaisi kaikkien asioiden korjaantuvan mahollisimman nopeasti,mut mikä on realistista niin etenee sen mukaan ja tahtiin. monesti se että kun laskee päiviä ja kuukausi niin sitä voi ajatella ikään kuin olisi saavuttanut tai ansainnut jotain.tosiaan päivä kerrallaan, huomisesta emme tiedä mitään ja se kantaa murheen itsessään..nuissa ryhmissä voi tavata ihmisiä jotka on ollu pelaamatta jo vuosia.tärkeintä on että pysyy vaan erossa pelaamisesta eikä ota turhia paineita siitä kuinka kauan on ollut kuivilla.entä jos on ollu pelaamatta 2 vuotta ja retkahtaa pelaamaan 1 euron.onko se sit maailman loppu ja 2 vuoden työ on ollut aivan turhaa,EI!!! POIS SE. se on kova juttu että nousee pystyyn ja jatkaa pelaamattomuutta.se että jos lankeaa pelaamaan ja sit pystyy lopettaa ja jatkaa pelaamattomuutta on kovan luokan juttu. 🙂

haluan tietenkin jakaa parhaimman avun teille jotka pelaatte ja joille pelaaminen on ongelma.nämä uskon asiat on tarkoitettu myös kaikille muillekkin,ei pelkästään riippuvaisille,vaan ihan joka ihmisille, jumala ei katso henkilöön.vaan kaikki ovat syntiä tehneet ja ovat jumalan kirkautta vailla.paras apu on jeesus kristus jumalan poika. ja jeesus on voimallinen VAPAUTTAMAAN sinutkin lopullisesti pelaamisen orjuudesta.sitä varten on olemassa raamatun pyhä jumala ja hänen poikansa jeesus kristus, että ne jotka häneen turvaavat saavat avun 🙂 halleluja. ole rohkea ja ota vastaan kutsu jeesukselta elämääsi.hän on auttanut minua ja auttaa myös sinua, jos uskot häneen sydämmestäsi. raamattu sanoo:

paavalin kirje roomalaisille 10:9-10

9 Sillä jos sinä tunnustat suullasi Jeesuksen Herraksi ja uskot sydämessäsi, että Jumala on hänet kuolleista herättänyt, niin sinä pelastut;10 sillä sydämen uskolla tullaan vanhurskaaksi ja suun tunnustuksella pelastutaan.

TÄSSÄ ON SINULLE ROHKAISEVA RAAMATUN PAIKKA: JOH6:37 37 Kaikki, minkä Isä antaa minulle, tulee minun tyköni; ja sitä, joka minun tyköni tulee, minä en heitä ulos.

ole rohkea ja rukoilen juuri nyt että kaikki jotka luette tämän tekstin, saatte ymmärrystä viisautta miten tulla uskoon ja ymmärrätte jeesuksen merkityksen.

kaikki me ihmiset ollaan syntisiä,minäkin olen syntinen loppuun asti.jeesus kuoli ristillä meidän syntien tähden.eli meidän tulee ottaa jeesus vastaan elämäämme vapahtajana meidän synneisttämme.halleluja olo kevenee kummasti kun tämä tapahtuu.jeesus rakastaa sinua valtavasti ja hän koputtaa oveesi juuri nyt,ole rohkea ja avaa ovi.herra jeesus antaa levon ja rauhan elämääsi.raamattu on totuus ja sitä lukemalla me ymmärrämme totuuden ja mikä on jeesuksen merkitys 🙂  tässä uskoontulo todistus ja siel on muitakin videoita.ole siunattu ja vielä ole ROHKEA.


Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

98 − 90 =