omakohtainen kertomus peliriippuvuudesta,sekä sen

Uusi Oma Blogi -sivusto

älä luovuta!!!

on 17.12.2014

moi.älä lannistu vaikket heti pystyisikään olemaan täysin pelaamatta!!! kun minä ekaa kertaa hokasin että mulla on peli ongelma noin 7 vuotta sitten, silloin lähti käyntiin prosessi joka vei vuosia.tuona aikana olen pelannut suurimman osan tuosta ajasta ja mulla on ollut muutama kausi jolloin olen ollut täysin pelaamatta.nyt lopulta koen, että olen vapaa tuosta ongelmasta nimittäin uskon avulla jeesukseen. jeesus on vapauttanut minut tuosta himosta.

joskus vaikka kuinka tosissaan yrittää ja sit epäonnistuu,tuntuu ikäänkuin siltä että ois pettäny itsensä ja kaikki lähipiiristä.nyt kun muistelen niin sitä joskus innostu lopettamisesta ja monet kerrat kerroin lähipiirille/tyttökaverille että nyt lopetan ja parannan elämäntapani,sit kun ei pystynytkään siihen niin taas tuli pettymys. mutta kun aattelee silleen että,joka tapauksessa on aina hyvä yrittää ja lopulta sitä onnistuu,siihen voi mennä joillain enempi aikaa kuin jollain toisella.mulla toi on ollu pitkä prosessi. mut se on varma että kun myöntää ja kokee ton asian ongelmana, se edesauttaa pääsee eroon tosta pelihimosta. 🙂 älä lannistu vaan jatka yrittämistä.

on todella mukava herätä aamuun, ilman että ekana ois mielessä pelaaminen.tänään tuli tilille rahaa ja ku heräsin aamulla en sitä sen koommin ees ajatellu. tässä oon huomannu faktana sen tosiasian ettei se välttis oo tuo raha vaan pelaamalla hakee jotain muutakin tyydytystä/kiksejä elämään, ehkä jännitystä. salilla käynti ja ulkoilu raikkaassa ilmassa tasapainottaa elämää tosi hyvin ja siihen päälle kun syö terveellisesti niin ei oo ikävä pelihelvettiin 🙂

usko jeesukseen toimii ainakin minunlle,miksei se toimisi myös sinulle? 🙂 koen yhteyden elävään raamatun jumalaan ja jeesukseen.siihen meillä kaikilla on oikeus, kun me tullaan jumalan lapsiksi, ottamalla jeesus vastaan meidän elämään. jeesus antaa meille syntimme anteeksi ja sitten olemme kelvollisia jumalan edessä ja olemme myös kelvollisia pääsee taivaaseen.vaikka tekisimmekin syntiä uskoontulon jälkeen,ei herra meitä hylkää, vaan meillä on puolustaja jeesus joka antaa syntimme anteeksi, kun niitä anteeksi anomme.

kun tulin uskoon koin todellakin että sain kaikki syntini anteeksi ja oikeasti silloin koin että jeesus on todellakin olemassa.ajatelkaa kun ihmiselle tulee täysin puhdas omatunto,voi sitä keveyttä ja riemua.leijjailin pilvissä ja herran rakkaudessa pari viikkoa. youtubesta löytyy uskoontuloon liittyviä videoita.siellä on uskoontulotodistus ja paljon muistakin asioista kertovia videoita.käy tutustumassa ja kokeile sä myös jeesusta. siunausta sulle ystävä, joka luet tätä 🙂

JOH3:16 Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.


Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *

5 + 1 =